pyeri kluarga

pyeri kluarga

Friday, March 5, 2010

plg besr ank lelaki

nk twu x sape dye????erm,dye ni abg aku,mua'wiz....umo 23.skang ni dye blaja kat kuis.amek nursing...jgn tkjut lak dye amek kos nursing..kan skang da bukk utk laki gak..so,kwn2 aku yg laki 2,klu nk amek,amek la...tp jgn jd lembut da la k.hehehhe.aku ckp bdsrkn pgalaman..

bsr2 dye pon,dye r plg pndai bgya..pkai spek la,pkai jacket la...pape lg tah..watever....yg pentg dye ni suke sgt mkn ikn keli.klu km dari jauh ni on the way blek umh,bak kate dye,bek aku mkn lu ikn keli aku...kang abes klu hampa blek..ish3,mcm 2 skali.dye kuat gak merokok..ala,kat umh mne leh smoking.dilrg sma skali.walid x smoking,ank2 laki dye jew..tah la sbb pe jd mcm 2.terpruh r 2.

abg awiz n alang,dorg bkn suke mkn sayur.klu mknn yg de sayur d tolaknye tepi...abg awiz ni sbnrnye dah byk kolej dah kot yg dye bljr,tp x masuk2 ngan jiwa dye.alih skali,g kuis amek kos ni.mayb ni plg sesuai kot dlm aty dye..erm,aku pon x taw.asal dye leh bwk dahhhhhh...klu bgn tido,jgn nk kate la..klu blh,asar pon terleps pe klu kat umh.kuat tdo dye niii....sush tol nk gerk bgn.so,sbr jelaaaaaaaaaaa..




No comments:

Post a Comment